Вівторок, 21.11.2017, 01:36
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учнівського самоврядування ОРУС в Чернігівській області

Наші гімн та герб
Спільнота
Інтернет-видання
Фотовиставка
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » Файли » Мої файли

Акіця-опитування «Таке цікаве учнівське життя».
[ Викачати з сервера (60.5Kb) ] 11.12.2013, 10:50
 Відповіді акції-опитування «Таке цікаве учнівське життя» учнів професійно-технічних навчальних закладів Чернігівської області.

 

1.     Чим Ваше покоління відрізняється від покоління Ваших батьків?

-         Ми по-різному витрачаємо гроші. (Самусь Іван, учень Куликівського професійного аграрного ліцею, група ТУ, С-134, «Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів»);

 

-         Відрізняється вихованістю, інтелектом та уявою про моральні і матеріальні цінності цінності (Михайленко М., учень І курсу Ніжинського професійного аграрного ліцею);

 

-         У наших батьків було цікаве життя, тому що вони вільний час проводили на свіжому повітрі і були здоровішими. А ми сидимо за комп’ютером (Курило Даша, учениця І курсу Ладанської філії Прилуцького професійного ліцею, кухар-кондитер);

  

    -  Наше покоління відрізняється від покоління наших батьків тим, що наше покоління цікавиться лише комп’ютерними іграми, алкоголем, курінням, наркотиками та іншим. Наше покоління не думає про майбутнє, воно живе одним днем.

   Покоління наших батьків було більш вихованим, думали про те як створити сім’ю, про те як піклуватися про родину, забезпечити її всім необхідним. Покоління наших батьків працювали та думали про майбутнє, вони тяжко працювали і думали про те щоб їхні дітям жилось краще.  Я вважаю що наше покоління повинно бути таким, як наші батьки. Думали про майбутнє, звикали до роботи, відмовлялися від різних шкідливих звичок, по справжньому закохувались та любили, не руйнували свої родини. Наше покоління живе одноманітно, і маємо це змінити та боротися з цим (Черніченко Дмитро, учень Щорського вищого професійного училища лісового господарства).

 

2.     Хто і чому для Вас є авторитетом із Ваших ровесників?

-         Авторитетів немає. Є просто добрі люди з якими приємно спілкуватися і мати спільні інтереси (Михайленко М., учень І курсу Ніжинського професійного аграрного ліцею);

 

-         Я сам собі авторитет (Бебех Євген, учень ІІІ курсу Ічнянського професійного аграрного ліцею, лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу);

 

3.     Хто і чому для Вас є авторитетом із дорослих?

-         Авторитетом із дорослих є моя мама, тому що вона розумна, сильна жінка, яка виростила 5 дітей (Гасанова Анжела, учениця ІІІ курсу Сосницького професійного аграрного ліцею, перукар);

 

-          Авторитетом є батько, а вчитель – це розумна, іноді дивна людина для нас (Євгеній Потапчук, учень ІІІ курсу Сосницького професійного аграрного ліцею, тракторист-машиніст с/г виробництва).

 

4.     Кому Ви можете відкритись, довіритись, поділитись почуттями, думками, 10 побажань учителям.

-         Якщо щось дуже особисте, то лише своєму собаці! (Лавріненко Сніжана, учениця ІІ курсу Ічнянського професійного агарного ліцею, лаборант-хіміко-бактеріологічного аналізу);

 

-         Я не можу відкритися повністю нікому. Дотримуюсь мудрості: «Якщо знає один, то знають усі». У кожної людини є свій світ, який відрізняється від інших, тому, хтось просто не розуміє і не приймає світогляд іншої людини. Але у мене є людина з якою я можу поділитися майже всім – це наша друга мама – класний керівник. Десять побажань учителям:

1)    поважати себе;

2)    любити дітей;

3)    бути справедливими;

4)    ніколи не ставати «училками»;

5)    не «загравати з учнями»;

6)    спілкуватися з учнями, як з дорослими;

7)    любити свою справу;

8)    готувати учнів до життя;

9)    проводити цікаві уроки;

10)                      ніколи не забувати, що ти – вчитель! (Мурач Анжела, учениця ІІІ курсу Замглайського аграрного професійного технічного училища, кухар-кондитер).

 

5.     Ви і вчителі. Якими б Ви хотіли їх бачити?

-         Щоб вчителі були завжди молодими (Баша Альона, учениця І курсу Ічнянського професійного аграрного ліцею, лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу);

 

-         Сучасними, з якими можна поговорити по душам (Пахно Вікторія, учениця І курсу Ічнянського професійного аграрного ліцею, лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу);

 

-         Я б хотіла бачити вчителів кожного дня з посмішкою на обличчі (Мізіна Олена, учениця І курсу Ічнянського професійного аграрного ліцею, лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу).

 

6.     Які заохочення сприймаються Вами із задоволенням і стимулюють Вас?

-         Заохочень, які б стимулювали мене не існує. Якщо я сам не захочу щось зробити, то мене важко заставити (Герасименко К., учень ІІІ курсу Ніжинського професійного аграрного ліцею);

 

-         Гроші, почесні грамоти, дипломи, хороші оцінки, похвала. (Напалько В., учениця Чернігівського професійного ліцею побуту, закрійник);

 

-         Грошова винагорода, гроші зараз потрібні всім. Стимулює затримка стипендії (Будченко Н., учениця Чернігівського професійного ліцею побуту, флорист).

 

7.     Які покарання вважаєте заслуженими і які сприймаєте, як жорсткі?

-         Заслужені: бути черговими за запізнення, залишитися без стипендії за прогули (Павленко Ю., учениця Чернігівського професійного ліцею побуту, закрійник);

 

-         Чергування в класі – це жорстоко, а все інше – заслужено (Цимбаленко Михайло, учень ІІІ курсу Ічнянського професійного аграрного ліцею, тракторист – машиніст с/г виробництва).

 

8.     Що в житті навчального закладу для Вас цікаве, а що ні?

-         Дзвоник на перерву (Шовдан Артем, учень ІІ курсу Куликівського професійного аграрного ліцею, слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів);

 

-         Молоді і симпатичні вчительки (Удовик С., учень ІІІ курсу Ніжинського професійного аграрного ліцею);

 

-         Все цікаво, крім уроків (Кориченко Євген, учень ІІ курсу Ічнянського професійного аграрного ліцею, тракторист – машиніст с/г виробництва);

 

-         Більше за все подобаються уроки виробничого навчання, заходи після уроків. Не подобається, що немає місця біля гардеробу, щоб поставити сумку (Яременко А., учениця Чернігівського професійного ліцею побуту, флорист).

 

9. Що Ви розумієте і вмієте краще ніж дорослі?

- Ми вміємо краще за дорослих те, що нам не потрібно робити (Пошукало Вікторія, учениця ІІІ курсу Ічнянського професійного аграрного ліцею, лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу);

 

- Оооо…цього не пояснити! (Луценко Марина, учениця ІІІ курсу Куликівського професійного аграрного ліцею, кухар).

 

10. Хто і що викликає у Вас довіру?

- Служба довіри України (Сенчук А., Ніжинський професійний аграрний ліцей).

 

11. Що Вас найбільше ображає?

- Все нормально! На зобижених воду возять (Подорожній Ігор, учень ІІІ курсу, Сосницького професійного аграрного ліцею, електромонтер);

 

- Я по життю весела і не звертаю уваги на дурних людей (Авраменко Вікторія, учениця І курсу Сосницького професійного аграрного ліцею, кухар-кондитер);

- Моральний гніт від «крутих» ровесників (Пошукало Вікторія, учениця ІІІ курсу Ічнянського професійного аграрного ліцею, лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу);

 

- Я не образливий, але коли мене ігнорують – це мене бісить! (Баланюк І., учень ІІ курсу Ніжинського професійного аграрного ліцею).

 

12. Як би Ви були класним керівником групи, майстром в/н навчання…? Побажання класному керівнику.

- Якби я був майстром виробничого навчання, то після перших трьох днів роботи втік би на безлюдний острів…(Грицев Сергій, учень Куликівського професійного аграрного ліцею, слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів);

 

- Я поводилась би так, як мій класний керівник, але більше уваги приділяла б обдарованим учням і більше карала б тих хто ображає інших. Бажаю класному керівнику терпіння, менше нервів і більше відпочинку (Кудра Вікторія, учениця Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту);

 

- У мене інші плани на життя. А класному керівнику побажаю: «Тікайте!!! Нічого Вам свої нерви псувати» (Баланюк І., учень ІІ курсу Ніжинського професійного аграрного ліцею).

 

13. Де Ви отримуєте задоволення і знання?

- Отримую задоволення під час водіння автотранспортних засобів та уроках спеціальних дисциплін, коли вивчаємо будову та технічне обслуговування техніки (Крачковський Святослав, учень ІІІ курсу Замглайського аграрного професійного технічного училища, тракторист-машиніст с/г виробництва).

 

14. На що Ви витрачаєте найбільше часу після занять в училищі?

- Говорю по телефону зі своєю дівчиною (Левенко О., учень Ніжинського професійного аграрного ліцею);

 

- На свою машину (Сенчук А., учень ІІІ курсу Ніжинського професійного аграрного ліцею).

 

15. Хто Ви: прагматик чи романтик? Чому Ви так вважаєте?

- Прагматик. Прораховую кожну хвилину свого часу, щоб не згаяти жодного моменту (Любенко А., учениця І курсу Чернігівського професійного ліцею побуту, швачка-кравець);

 

- Романтик, бо не люблю складати плани на майбутнє, а живу одним днем (Артеменко Г., І курс, Чернігівський професійний ліцей побуту, швачка-кравець);

 

- Прагматик. Вважаю, що романтика – це банальні речі, на яких не варто зациклюватися (Савоста А., Чернігівський професійний ліцей побуту, флорист);

 

- У мене це циклічно (Ісаєнко С., ІІІ курс Ніжинський професійний аграрний ліцей).

 

16. Чи співчуваєте Ви чужому горю, біді, чи готові прийти на допомогу?

   Співчування – це найкраща риса характеру. Але багато хто її взагалі не має. Так, в кожного з нас дуже багато проблем, але допомоги інших також можна. Але так вже склалося в нашому суспільстві, що багато хто взагалі бездушно відносить до проблем і горя інших людей! В моєму випадку, я готовий допомогти людині, яка буде мати проблеми чи якесь горе. Якщо одного разу допоможеш людині яка в біді, то може в інший раз, коли мені буде необхідна допомога, то я її отримаю (Тимошенко Ілля, учень  Щорського вищого професійного училища лісового господарства).

 

 

17. В чому сенс життя?

- Я ще мало живу на світі, щоб конкретно відповісти на це питання. Для мене сенс життя в підтримці рідних, здоров’ї, кар’єрному рості. У кожного свої цінності. Для мене – це здоров’я, щастя, благополуччя, затишок у домі (Яременко А., Чернігівський професійний ліцей побуту, флорист);

 

- Робити речі, які ти хочеш, досягати своїх цілей, робити життя близьких людей легшим. На мою думку, жити треба заради іншої людини (Савоста А., Чернігівський професійний ліцей побуту, флорист);

 

- Сенс мого життя – служіння Богу, щоб наприкінці життя потрапити на небо. І звісно ж, потрібно вивчитися, знайти хорошу роботу до душі, створити велику благословенну родину (Давиденко А., Чернігівський професійний ліцей побуту, швачка, кравець);

 

- На мою думку, сенс життя полягає в тому, щоб стати щасливим, навчитися жити по-справжньому. Це значить навчитися бачити найпростіше, повністю довіряти своєму серцю, своїй душі. Але найголовніше сенс мого життя – пошук самого себе в цьому величезному світі (Манишев О., Дігтярівський професійний аграрний ліцей).

 

18. Чи є у навчальному закладі учитель, якого Ви щиро поважаєте, для Вас важлива його думка, він може бути прикладом для учнів у всьому?

- Всі вчителі гідні поваги за свою працю.(Литовченко Максим, учень ІІ курсу Чернігівського ліцею деревообробної промисловості, столяр,верстатник).

 

19. Які фільми Вас «зачіпають», книжки, інші твори мистецтва?

- Фільми про виживання (Буряк В., учень І курсу Ніжинського професійного аграрного ліцею).

 

   - Книжки? А хіба книжки можуть зачепити?  Як вони взагалі здатні нас чіпати? Але знаєте, іноді книжки можуть вбити своєю щирістю і тими почуттями, які живуть в кожному слові книги. Кожна книжка може зачепити, може зробити людиною іншою. Кожна книга, дає новий подих людині. Книга – це новітнє життя і душа для кожного прочитаного її, читача. Мене захоплюють всі книги, які я тримаю в своїх руках, адже книга – це інше життя! (Кухаренко Юлія, учениця Щорського вищого професійного училища лісового господарства).

 

20. Про що Ви хотіли б поговорити з психологом?

- Про все, що вона захоче! (Ісаєнко С., учень ІІІ курсу Ніжинського професійного аграрного ліцею).

 

21. За що Ви любите і не любите училище?

- Люблю за те, що як би діти не навчались в школі, училище бере до себе будь-якого двієчника і дає змогу навчатися і пробиватися в люди (Авраменко Вікторія, учениця І курсу Сосницького професійного аграрного ліцею, кухар-кондитер);

 

- Не люблю, але претензій не маю! (Короткий Сергій, учень ІІІ курсу Сосницького професійного аграрного ліцею, тракторист-машиніст с/г виробництва);

 

- Люблю за свій колектив, за друзів. Не люблю за суворі правила: у гуртожиток не можна запізнюватись, а я вже доросла людина! (Коваль Л., учениця Чернігівського професійного ліцею побуту, перукар, манікюрник);

 

-Люблю за гарний колектив, а не люблю – за наглюк, які є у колективі (Огієнко Тетяна, учениця ІІІ курсу Ічнянського професійного аграрного ліцею, лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу);

 

- Люблю за те, що в ньому весело, а не люблю за те, що маленька стипендія (Широкий Дмитро, учень І курсу Чернігівського ліцею деревообробної промисловості, столяр, верстатник). 

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: Poroh
Переглядів: 723 | Завантажень: 35 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Т.Г. Шевченко
З нагоди оголошення указом Президента України 2014 року - роком Тараса Шевченко в Україні пропонуємо користувачам сайту екскурсію до віртуального музею Т.Г. Шевченка
Пошук

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz